- KALİTE HEDEFLERİMİZ - |
KALİTE HEDEFLERİMİZ
-
2007 yılının Eylül ayı içerisinde ISO 9001:2008 Kalite Sisteminin kuruluşunu tamamlayarak belgelendirmek suretiyle 2008 yılında belgeli olarak hizmet vermeye başladık.
-
Hazırlanan prosedür, süreçler, talimat ve diğer dokümanların uygulamalarını tüm organizasyon içinde %85 oranında uygulanabilirliğini sağlamak ve yaygınlaştırmak.
-
Uygulamalar sonunda yılda bir iç kalite tetkiki yaparak sistemi tetkik etmek ve bulunacak eksiklikleri düzeltik.
-
ISO 9001:2008 çalışmalarının yeni başlaması nedeniyle yılda 8 saat tüm personele kalite yönetim sistemi ile ilgili eğitimler vermek.
-
ISO 9001:2008 sistemi içersinde tüm çalışan personele tekrar en az 1 saatlik oryantasyon eğitimi vermek.
-
Standardın gereklerinin belgelendirmeden sonra da eksiksiz uygulanabilmesi ve sistemin gelişebilmesi için; personelde müşteri odaklı olarak kalite bilincinin oluşturulması çalışmalarını sürdürmek ve sürekli iyileştirmeyi sağlamak.
-
Müşterilerimizle iletişim ve diyalogumuzun sağlıklı olabilmesi ve müşterilerimizin firmamızdan beklentilerini tespit edebilmek amacıyla düzenli olarak anketler yapmak.
-
Yılda bir yapılan müşteri yetkililerine memnuniyet anketleri firmaların memnuniyet puanlarını en iyi seviyede tutmak (70 ve üzeri )
-
Müşteri memnuniyetsizliklerine en hızlı ve pratik çözümleri üretmek.
-
Yıllık yedek parça kullanımından kaynaklanan fire ve arıza oranlarını asgari düzeye indirgemek.
-
Hizmetlerimizin uygulama aşamasında müşterilerimize en uygun hizmeti sağlayarak maksimum memnuniyet sağlamak.